søndag 28. juni 2009

Akeleie



En av hagens akeleier fotografert med mitt nye kamera :-)

9 kommentarer:

Rune Eide sa...

Den kan du bare innlemme i samlingen med god samvittighet. Jeg får vente med å legge ut den akeleien jeg tok for et par uker siden :-)

Kathrine sa...

Grattis med nytt kamera!!! Så artig! Og så mye flott i innleggene nedover her.

Akeleier er absolutt min favoritt. Ikke så rart, da den er goe lunefull og forandrer seg til tider. Og ikke minst at den tåler storm og regn her i midtnorge. Og står like støtt etter dette. Det er så bra!

:))

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Det var en pen blomst, nydelige farger! Ingen dårlig start med nytt kamera :)

Anne-Berit sa...

Kjempefint bilde,nydelig farge på din akeleie,jeg har av de som er mer blålilla i fargen,og så har jeg av de som er svakt rosa.
Må også få gratulere med nytt kamera.Nattinatt:o)

elle-melle sa...

Supert med akeleier, de tåler det meste og blomstrer lenge. Denne her var flott.

Gratulerer med nytt kamera:)

Wenche sa...

Som vanleg eit nydeleg bilde! Eg likte godt fargen:) Ser lovande ut dette med tanke på nytt kamera:*ler*

Tom1 sa...

Fine bilder med det nye kameraet.

;) Tom N

VALKYRIEN sa...

For et lekkert bilde av akeleien! Nydelig blåfarge på den. Og bildet er nydelig knipset!

Gratulerer med nytt kamera! Ser ut til at du har fått sving på det temmelig så kjapt! :)

TorAa sa...

Helt vidunderlig.
Har aldri sett en Akeleie så dyp blå.

Nydelige blomster, som vi har noen av ivår sommerhave.

http://toraa.bloggspot.com