fredag 19. juni 2009

Benk - Bench of the week



Alvorlig påvirket av RuneE fant jeg ut at jeg ville poste en benk i dag jeg også. Benken er min faste hvilebenk når jeg går tur i skogen. Den er plassert under et stort tre som skjermer litt for regnet. Benken egner seg godt for noen filosoferende minutter mens man lytter til fuglelivet i trærne rundt.



Disse fuglene har jeg forøvrig prøvd å ta bilde av utallige ganger, men resultatet er heller dårlig - småfuglene hopper og spretter og flyr så fort mellom grenene at jeg ikke klarer å få kameraet til å henge med. Det beste resultatet fra i går var dette hvor fuglen snur stjerten til idet jeg knipser!

4 kommentarer:

Rune Eide sa...

Jeg takker for den! Hadde jeg ikke visst bedre ville jeg sagt at dette var langs en sti i Langeskogen, men det finnes jo mange stier å velge mellom her omkring.

Man bør bruke naturen materialer ute i naturen.

Anne sa...

DER ja, kom det en stilig en som var skikkelig i min stil. tenk å drøme seg bort under det store vakre treet der da.

Det hender jeg henger meg på disse bankene jeg også, men den jeg hadde klar til i dag fant jeg ut at jeg skulle vente litt med. Vente til det ble litt mer blomster rundt.

Din var lekker da. Enkel og flott.
Fin fredag kveld til deg.

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Det er deilig når man har "sin egen" plass som dette, avslappende å kunne sitte i skogen og bare nyte tilværelsen og høre på fuglelivet. God helg :)

M.E.V. foto sa...

Dette må være et deilig sted for å nyte en stille stund:)