søndag 21. juni 2009

Min egen lille "moseplass"





I går fikk jeg en pakke med planter fra Anne på moseplassen Jeg har nå satt plantene sammen i en kasse som herved er døpt "moseplassen" :-) Plantene er variegert akeleie, 2 hosta (den delte seg i 2 nærmest av seg selv), 2 heuchera og en av jordbærplantene jeg fikk. Resten av jorbærene skal i kjøkkenhagen.

Kassen er forresten en 40 år gammel eplekasse(!) som jeg overtok fra mine foreldre for mange år siden. Etter å ha blitt brukt i boden noen år, malte jeg den, satte plastlokk på og brukte den som minidrivhus i hagen en stund. Nå har den fått enda en rolle som bed :-)

3 kommentarer:

anne-moseplassen sa...

thihi, så fin liten moseplass da :)
Ser ut som plantene har fått et godt hjem, også håper jeg du får mye glede av de fremover :D

elle-melle sa...

Flott kasse og flott"moseplass".!

Wenche sa...

Gratulerer med eigen moseplass:)