tirsdag 9. juni 2009

Spurv



Er vannet varmt nok til et bad, tro?

7 kommentarer:

Wenche sa...

For spurven, men ikkje for meg. Er ikkje nok vatn heller:) Flott bilde av spurven. Utruleg at du kom så nær.

Er du klar for ein fototur i Bergen om to, tre eller fire veker? Eg har snart ferie og lurer på ein tur til Bergen:)

. sa...

Ja, den spurven falt jeg for da, seff.. :-). "Byens lasaron", er det ikke det den kalles? Ser ikke dem her jeg bor, men har jo pilfinken, da, som er ganske lik. Nå skal jeg jammen se om jeg finner et bilde av en pilfink - en hilsen til fetter gråspurv. :-)

Kathrine sa...

Vakker fugl dette:) Flott foto!

:)

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Ser ut som om han vurderer et bad ja :) Fint bilde.

Anne-Berit sa...

Har du sett så fin den var,en skikkelig søting.
Flott bilde av den!

Gry sa...

Takk for hyggelig kommentar inne hos meg! Og utrolig flott bilde av spurven.

VALKYRIEN sa...

Å så søt den er! Veldig flott bilde av luftens lasaron (faren min sa alltid det), det er noen trivelige fugler. Han ser ut som han er litt usikker ja!

Takk for alle koselige kommentarer hos meg! Har vært litt opptatt med forskjellig - og har ikke fått fulgt opp så godt! Men jeg skal nok skjerpe meg! :)