torsdag 9. juli 2009

Jeg har blitt tagget

Jeg har blitt tagget av Valkyrien

Reglene er

1: Gå til "etiketter" og velg den 6. etiketten.

2: Velg det 6. bildet.

3: Legg ut bildet sammen med historien bak.

4: Så utfordrer du ut 6 av dine bloggvenner til å gjøre det samme!


Punkt 4 står jeg over siden jeg ikke har vært så lenge i bloggverden at jeg synes jeg kan sende utfordringen videre til hele 6 nye personer!

Mitt 6. 6. innlegg var bildet av denne bondepeonen. Det er vel ikke så mye mer å fortelle enn det som står i den orginale bildeteksten ;-)


Jeg blir ikke lei... blomster og hage. Kan man ha det bedre når solen skinner enn å studere blomstene i hagen, plukke litt ugress her og der og så innta solstolen mens man slapper helt av og nyter fargene og duftene?

6 kommentarer:

VALKYRIEN sa...

Så nydelig da Hege! Kjempeflott peon! Har alltid syntes det er så deilig å bore nesten hele fjeset i peoner fordi de dufter så deilig!

Litt trist med det kraftige regnværet hos oss nå (selvom naturen trengte det), for peonene har ramlet i bakken alle sammen. Ihvertfall her jeg bor.

Dagrun sa...

Det var en nydelig blomst og nydelig bilde av den.

Rune Eide sa...

Valget var i alle fall meget vellykket!!

PS Den taggen har vandret rundt i boggverden i minst et år(jeg har fått den i alle fall to ganger), så du behøver ikke ha dårlig samvittighet for ikke å sende den videre!

Anne-Berit sa...

Nydelig peon du har der,så vakker farge.

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Nydelig bilde av den :)

http://graceolsson.com/blog sa...

great macro shot, dear.nice week
graceolsson.com/blog