mandag 6. juli 2009

Rose 2




Bunndekkerose "Tommelise"

11 kommentarer:

Dagrun sa...

Nydelig rose. Sånn hadde vi masse av i hagen da jeg var liten...

. sa...

Ja, det er en sånn energibombe av en farge, igjen. :-)Og fremdeles vanndråper fra slangen, eller? :-) Her på østlandet gikk vi jo rett fra tørke til "flom". Itte no knussel. Godt for alt som vokser og gror:-)

Kathrine sa...

Bunndekkende roser har jeg fått sansen før ja:) Har bare en hvit jeg, men det blir nok flere. Denne var flott og et enkelt navn og huske for oss som trenger det ,)

He..Bildene i fotobloggen min, er tatt på vitensentret i byen her. Jeg fant da naturligvis et(eller maaange speil) Så der sto jeg da:))

elle-melle sa...

Denne var fin.
Jeg liker de enkle rosene mer og mer. Vet du om den har duft?
Nydelig farge og vakker form.

Anne-Berit sa...

Så vakker den var,og for en nydelig farge.Veldig fint bilde.
Ha det fint i sommerværet.

Wenche sa...

Rosa på ball:) Den kan gå på ball i sin flotte rosa kjole:)

VALKYRIEN sa...

Roser blir man aldri lei av! De er vakre i alle slags farger - men rødt er det liksom noe ekstra flott over!
Nydelig bilde!

Rune Eide sa...

En uvant rose for meg - men desto vakrere! Til og med med vanndråper på.

Marie sa...

Enkel, men vakker rose :)

http://graceolsson.com/blog sa...

Hej, Jag förstår ditt språk därfor bor Jag i Sverige.
Men du kan ta min blog här och Jag ta din blog också.
No worries. I understand norwish becausee i live in Sweden and I study swedish too.
I will add din blog to my bloglist, ok?take care and have a nice weeek
Grace
graceolsson.com/blog

Judit sa...

Berre nyyydeleg!! :-)