onsdag 28. oktober 2009

Høst II

7 kommentarer:

Kathrine sa...

Hører knaselyden av å gå i tørt løv:)) Flott og enkelt bilde!

Rune Eide sa...

Høsten i et "nøtteskall" hadde jeg nær sagt. Brukte en time i går på lete opp slikt for noen bilder. Dette sa det meste.

PS Du har selvfølgelig helt rett - Dyreparken i Kristiansand i høstferien. MEGET spesielle belysningsforhold.

Dagrun sa...

Flott tekstur i dette. Jeg har fått tatt så lite sånn type bilder i år, håper jeg rekker noen før alt det flotte løvet råtner.

VALKYRIEN sa...

Sånn ser det ut på nesten hele fotballbanen der jeg bor. Det er jo egentlig kjempefint! Hører liksom det rasler i vinden når jeg ser på bildet ditt!

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Klar til lek og gøy, høstløv er spennende for store og små :) Pent og enkelt bilde.

Anne (Moseplassen) sa...

jeg får lyst til å vasse i og sparke opp bladene. Det er alltid stas med bladkrig og bladlek :D

Wenche sa...

Høsten på sitt beste eller verste, alt etter korleis ein ser på det:-) Men bildet er flott, berre synd at no når løva er vekke så er trea så nakne og grå:-(